مقاله علمی

  • ۰
  • ۰

 در طب سنتی از روغن خراطین جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .روغن خراطین

روغن خراطین

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و جذب پوست می شود

فواید روغن خراطین اصل

سینه : روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه : گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.

با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید .

لب : یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.

که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است

مناسب برای ورزشکاران – حجم دادن موضعی عضلات

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت .

آلت جنسی آقایان : هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از 20 سانتیمتر داشته باشند.افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

  • افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی
  • رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان
  • ارضایی قوی تر و لذت بخش تر
  • آرامش روحی و روانی بیشتر
  • افزایش اعتماد بنفس
  • کاهش خمیدگی آلت
  • افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
  • افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و …استفاده میشود.اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود

تقویت و رشد موها

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد .

افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است .

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد .

طرز استفاده از روغن خراطین :

طرز مصرف روغن خراطین بسیار ساده است. کافی است قبل از مصرف پوست را شستشو دهید ، خشک کنید و به مدت 1 دقیقه با انگشتان خود آرام ماساژ دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. سپس چند قطره روغن خراطین را روی پوست خود بریزید و به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را حداقل روزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید تا به هدف خود برسید .

روغن خراطین برای چاقی صورت

چاق کننده صورت با روغن خراطین و زالوروغن زالو و روغن خراطین هردو چاق کننده صورت هستند.روغن خراطین و روغن زالو چاق کننده موضعی هستند.روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو گرفته می شود

روش گرفتن روغن خراطین و روغن زالو مثل هم است و تاثیر آنها هم برای چاقی صورت و اعضای بدن هماننده می باشد

جهت تهیه روغن خراطین برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 10 عدد کرم خاکی تهیه کنیدو جهت تهیه روغن زالو برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو تهیه کنید.جهت درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو به 60 سی سی روغن کنجد نیاز است .

پس مواد لازم برای تهیه روغن خراطین یا روغن زالو به شرح زیر است :

60 سی سی روغن کنجد

10 عدد کرم خاکی خشک شده یا 6 عدد زالوی بزرگ خشک شده

روش درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو :

روش اول :

زالو یا کرم خاکی را بکوبند پودر شود و پودر حاصل را در روغن کنجد و قدری آب ریخته بالای آتش یا روی سماور می ‏گذارند تا چند ساعت بجوشد تا آب و قسمتی از روغن بخار شود آن را صاف کرده تفاله را بیرون ریخته و هر شب روغن را به صورت یا عضو مورد نظر برای چاقی ماساژ میدهند

روش دوم در تهیه روغن زالو یا خراطین برای چاقی صورت و عضو مورد نظر :

خراطین(کرم خاکی) یا زالو خشک شده را نیم کوب را در روغن کنجد بریزند و در آفتاب قرار دهند. پس از 15 روز، روغن را صاف کنند .

هر شب روغن را به صورت یا عضو مورد نظر برای چاقی ماساژ میدهند

موارد مورد مصرف روغن زالو و روغن خراطین برای پوست :

چاق کننده صورت , لب و گونه

چاق کننده باسن و سینه و ….

دوره مصرف روغن زالو یا روغن خراطین برای پوست :

جهت چاقی صورت اثر چاق کننده زالو و خراطین بسته به صورت فرد مورد نظر معمولا بین 15 الی30 روز متغیر است

دوره استفاده معمولا تا رسیدن به نتیجه دلخواه میتواند ادامه داشته باشد

مضرات مصرف روغن خراطین یا روغن زالو برای پوست :

روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی ندارد

فقط افرادی که صورت چرب و دارای جوش می باشند بعد از 2 ساعت صورت خود را بشورند

ترکیبات لازم جهت ساخت روغن خراطین :

خراطین 1 واحد

روغن زیتون 2 واحد

روش ساخت روغن خراطین :

خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزند و در آفتاب قرار دهند. پس از 15 روز، روغن را صاف کنند .

طریقه مصرف روغن خراطین :

ابتدا، عضو مورد نظر را باید به شدت مالید تا رنگ آن سرخ شود. سپس، با ماساژ، روغن را بر آن مالید. بعد، باید پارچه ‏ای را با آب سرد خیس کرده روی عضو گذارد .

این عمل باید هر 24 ساعت یک بار انجام شود .

نکته درمورد روغن خراطین :

استعمال طولانی مدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونی حجم آن می ‏شود .

مصرف خوراکی دارو ممنوع است .

عوارض استفاده از روغن خراطین

حتما تا بحال در طب سنتی و کتب سنتی و قدیمی ایرانی و چینی و عربی منابعی بر وجود تاثیر “کرم های سرخ” یا همان “ایزنیا فتیدا” شنیده باشید. روغن خراطین خواص بسیاری دارد. این روغن دارای روش ساخت پیچیده و زمانبری است که همین امر باعث شده قیمت آن کمی بالا باشد. کرم خراطین در مقایسه با محصولات شیمیایی موجود در بازار ، هم نتیجه بسیار خوبی دارد و هم اینکه با کمترین هزینه و بدون عوارض میتوانید به نتایج دلخواه خود دست یابید . 

خرید روغن خراطین

روغن خراطین اصل را می توان از فروشگاه آنلاین راگا تهیه کرد. روغن های ارائه شده در این فروشگاه علاوه بر دارا بودن مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت، دارای خلوص و تاثیرگذاری بسیار بالایی هستند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.